Modificarea limbii :
Sisteme de îmbarcare fiabile. Atunci când călătoresc cu tramvaiul sau cu trenul, pasagerii întâlnesc primele componente igus® de îndată ce urcă la bord. cablul chainflex®, tehnologia șurubului conducător dryspin® și alimentarea cu energie sunt utilizate pentru a opera sistemele de îmbarcare fără întreținere și, mai presus de toate, într-un mod fiabil.
aplicații fără întreținere și curate în compartimentul pasagerilor. rulmenții drepți iglidur® Polymer și ghidajul liniar drylin® asigură o reglare curată, un coeficient de frecare redus și mișcări silențioase fără lubrifiant suplimentar. Acest lucru este posibil datorită lubrifianților uscați încorporați în materialele igus®.
Plasticul de mișcare este utilizat de la cabina mecanicului până la frâne. Elementele de control pentru operarea trenurilor și tramvaielor beneficiază, de asemenea, de specificațiile plasticului de mișcare. ghidajele liniare drylin® sunt utilizate în pârghiile de frână, de exemplu. Pentru o rezistență ridicată la uzură, punctele de sprijin din panourile de comandă și frânele de urgență sunt echipate cu rulmenți iglidur® G. Frânele sunt, de asemenea, echipate cu rulmenți iglidur®, deoarece nu corodează și permit o funcționare perfectă în caz de impact și murdărie.

Dezvoltarea de uși compacte pentru pasageri pentru noile vehicule feroviare ușoare de pe linia Metro del Valles din Barcelona: Aceasta este sarcina companiei spaniole Masats. Inginerii utilizează cablul de control chainflex® și e-chain® în mecanismele de deschidere ale ușilor. Datorită designului lor special, cablurile de comandă permit lucrul cu o rază de îndoire extrem de mică, de doar 20 de milimetri. Prin urmare, cablurile sunt ideale pentru ușile de pasageri, care sunt printre cele mai compacte sisteme de pe piață.

Ideenzug este o inițiativă a Deutsche Bahn dedicată transportului de pasageri de mâine. Unul dintre conceptele dezvoltate: un ascensor pentru scutere electronice pentru suspendarea și încărcarea scuterelor în timpul călătoriei cu trenul, cu economie de spațiu. Vehiculele cu două roți sunt prinse într-un suport și pot fi deplasate electric în sus și în jos pe o axă liniară. Aici intră în joc mesele liniare drylin® cu acționare pentru funcționare fără lubrifiere.

Treptele culisante trebuie să funcționeze în orice condiții meteorologice și să fie sigure, astfel încât pasagerii cu cărucioare sau cu mobilitate limitată să poată urca și coborî din tren în mod independent. Componentele centrale ale unei noi dezvoltări de la Knorr-Bremse GmbH, divizia IFE sunt șurubul conducător fără lubrifiant și, prin urmare, fără întreținere dryspin® cu elice mare și piulița șurubului conducător de la igus®. Acestea sunt rezistente la coroziune și la medii și asigură o durată lungă de viață - la costuri semnificativ reduse.

Aceste trenuri de mare viteză circulă cu viteze de până la 350 km/h între Beijing și Shanghai. Ușile exterioare sunt ghidate de ghidaje pentru arbori din seria Drylin® R. Avantajul: Foile de alunecare ale rulmenților liniari sunt realizate din iglidur®, care nu necesită lubrifiere și întreținere. De asemenea, rulmenții funcționează deosebit de silențios și funcționează fiabil chiar și în condiții meteorologice uneori nefavorabile.

Sistemul de spălare a trenurilor al Société Nationale des Chemins de Fer Luxembourgeois (CFL) curăță zilnic trenurile locale și pe distanțe lungi în hala sa de spălare lungă de 200 de metri. Mai multe lanțuri energetice sunt utilizate împreună cu tehnologia inteligentă a senzorilor pentru a se asigura că cărucioarele de spălare se deplasează pe ambele părți ale unui tren, monitorizând starea sistemului și planificând întreținerea predictivă.

Această masă de transfer din portul Felixstowe din Anglia asigură că locomotivele sunt mutate rapid pe cea corectă dintre cele opt șine. Locomotivele care cântăresc până la 170 de tone sunt împinse pe o distanță de până la 30 de metri. Pentru a se asigura că cablurile de la unitatea de comandă la masa de transfer sunt dirijate în siguranță pe termen lung, chiar și în condițiile meteorologice extreme și în aerul sărat din port, și pentru a reduce la minimum timpii de întreținere, operatorii au optat pentru un sistem flizz® de la igus® fabricat din oțel inoxidabil, în care se utilizează un e-chain® din seria E4 și cabluri chainflex®.

Zweiweg International a dezvoltat un vehicul de curățare în două direcții pentru metroul din Riyadh, Arabia Saudită, care se caracterizează printr-o tehnologie de curățare deosebit de flexibilă. La aceasta contribuie și sistemele liniare din kitul nostru de construcție. Tehnologia liniară fără lubrifiere și fără întreținere este compactă atunci când este retrasă și permite totuși o lungime mare de extensie fără a ceda prea mult sub presiunea ridicată a apei. Deoarece sunt lipsite de lubrifiere, murdăria și praful nu au nicio influență.

Trenurile de mare viteză trec fulgerător peste șine cu peste 300 km/h. Chiar și cele mai mici fisuri din șine pot deveni un risc pentru siguranță. Pentru a detecta astfel de defecte, compania turcă Burak Cevik construiește un sistem de testare care se deplasează de-a lungul șinelor. La punctele de sprijin sunt utilizați rulmenți liniari din plastic de înaltă performanță de la igus®. Rulmenții din polimer funcționează timp de mulți ani fără lubrifianți. De asemenea, acestea sunt rezistente la medii cu praf și umezeală, precum și la temperaturi fluctuante.
În persoana:
Luni - Vineri de la 7 am la 8 pm.
Sâmbata de la 8 am la 12 pm.
Online:
24h