Modificarea limbii :

Capacitatea de manipulare a peretelui cheiului determină dacă terminalul este profitabil. Cu sosiri și plecări zilnice, planificarea flexibilă a pozițiilor de acostare a navelor este, prin urmare, absolut esențială.
Deoarece sistemul de gestionare a cablurilor de la bordul navei poate fi amplasat în diverse locuri, iar lungimea maximă de extensie este limitată (35-55 m), conexiunile fixe la sol de pe chei limitează zona de conectare. Tehnologia SPO mobilă igus oferă flexibilitate pentru terminalul dvs. și vă ajută să economisiți costuri.

Pentru transportul maritim de containere, standardul IEC 80005-1 prevede ca sistemul de alimentare prin cablu să fie instalat pe navă. Navele de containere navighează pe toate mările lumii, înfruntând vântul și vremea în cele mai dificile condiții.
Sistemul de gestionare a cablurilor este transportat la bord, fie ca un sistem semimobil într-un container de 40'HC într-un spațiu pentru containere în apropierea pupei navei, fie ca un sistem instalat permanent, situat de obicei în mijlocul navei, în funcție de poziția sălii mașinilor.
Sistemul igus e-spool oferă specificațiile necesare, este flexibil la utilizare și necesită puțină întreținere.
Terminalele și navele offshore impun cerințe ridicate privind flexibilitatea și fiabilitatea soluțiilor lanțului energetic, în special în combinație cu condițiile meteorologice extreme și schimbarea pozițiilor de acostare. Terminalele GNL, pe de altă parte, au nevoie de soluții de alimentare cu energie de la țărm robuste și cu întreținere redusă, care să poată face față provocărilor legate de distanțele lungi, condițiile de mediu dificile și pregătirea operațională constantă, pentru care sistemul de alimentare cu energie OSC este ideal. Ambele domenii au nevoie de sisteme care să poată compensa mișcările cauzate de maree, vânt și valuri și să pună în aplicare mecanisme de urgență. Un astfel de sistem poate fi găsit și în raportul nostru de utilizare privind FSU din Bahrain.
Ca alternativă ecologică la alimentarea cu energie electrică a navelor în port, alimentarea de la țărm este un factor decisiv în reducerea impactului asupra mediului în zona portuară. Regulamentul emis de Uniunea Europeană, care impune alimentarea de la țărm în majoritatea cazurilor, face ca provocarea pentru operatorii portuari să fie și mai importantă. Acest lucru duce la presiuni pentru furnizarea de soluții funcționale la chei, care vor crește în următorii ani.
Prin urmare, în viitor, călcarea la rece va fi obligatorie în toate porturile importante din UE, afectând nu numai navele de marfă, ci și navele de croazieră. Cerințele pentru aplicație diferă în ceea ce privește durata timpului de inactivitate, nevoia de conexiuni flexibile și, de asemenea, tipul de alimentare cu energie, în special în ceea ce privește tensiunea și conexiunile plug-in. igus oferă diverse sisteme care îndeplinesc cerințele operatorilor portuari și specificațiile sistemelor de alimentare cu cabluri de la bordul navelor.
În persoana:
Luni - Vineri de la 7 am la 8 pm.
Sâmbata de la 8 am la 12 pm.
Online:
24h