Finalizate în 2012, aceste trenuri de mare viteză fac legătura între Beijing și Shanghai. Acestea sunt destinate să satisfacă cererea mare de transport pe această rută aglomerată. Trenurile, dintre care unele circulă cu peste 350 km pe oră, nu sunt supuse doar la sarcini grele în fiecare zi datorită vitezei lor ridicate. Ușile laterale ale vagoanelor trebuie, de asemenea, să se miște fiabil în timpul nenumăratelor operațiuni de deschidere și închidere din stații, necesitând în același timp o întreținere cât mai redusă. Ușile care se blochează sau chiar se defectează ar avea un efect devastator asupra traseului cu program strict. Prin urmare, cele două ghidaje liniare a căror sarcină este să asigure mișcarea lină a fiecărei uși sunt extrem de importante. Cu toate acestea, tehnologia liniară avea și alte cerințe: Aceasta trebuia să funcționeze fiabil chiar și atunci când se deplasa rapid, să fie capabilă să reziste la vibrații puternice și să permită funcționarea fiabilă în condiții ambientale fluctuante și la temperaturi de până la -40°C.
Proiectul a utilizat anterior rulmenți metalici în teste, dar aceștia erau prea zgomotoși și nu asigurau întotdeauna mișcări fluide în timpul deschiderii și închiderii. Deoarece rulmenții trebuiau lubrifiați la intervale regulate, unsoarea cauza probleme cu praful și murdăria, care se adunau din ce în ce mai mult în punctele de sprijin ale ușii.