IMSPO (igus Mobile Shore Power Outlet) este prima priză mobilă "", care poate fi utilizată pentru conectarea navelor în orice punct de pe chei pe o lungime de până la 400 de metri. Container Terminal Hamburg (CTH) se bazează pe trei astfel de sisteme, care se deplasează de-a lungul cheiului pe distanțe de 300, 150 și 110 metri.
Sistemele modulare și configurabile sunt utilizate frecvent în terminale de containere, de croaziere, RoRo și omni. La CTH, un iMSPO este utilizat pe o structură de oțel special fabricată care utilizează spațiul liber de deasupra terminalului. Sistemul a fost dezvoltat special pentru spațiul limitat de deasupra zidului de inundare și acolo unde este necesar accesul liber pentru ieșirea de urgență de pe chei. Poziția ridicată a sursei de alimentare și a părților mobile ale căruciorului cu cutia de prize (cărucior cu cutie de prize) asigură întotdeauna o distanță suficientă față de sol și de personalul care lucrează acolo. În plus, designul nu necesită luarea în considerare a apărătorilor și asigură funcționarea fără probleme deasupra zonelor critice ale
terminalului. Elementele de șină trec prin structura de oțela iMSPO, în care este instalat căruciorul mobil cu cutia de prize. Un lanț e-rol proiectat pentru deplasări lungi și sarcini grele se deplasează în cadrul sistemului de șine și
asigură ghidarea sigură și fiabilă a cablului de alimentare sau de motor de-a lungul cheiului, cum ar fi cablul de motor chainflex CFCRANE. Un lanț energetic E4.56 permite, de asemenea, ghidarea cablului pe ultima piesă spre panou,
în timp ce la cabluri au fost atașate descărcări de tensiune chainfix pentru o durată de viață mai lungă. Sistemul opțional de senzori poate monitoriza, de asemenea, starea lanțurilor și a cablurilor. Imediat ce o navă a acostat la CTH, iMSPO este mutat la punctul de montare. Capacul de protecție al cutiei de prize se deschide, cablurile navei sunt conectate, capacul de protecție este închis și blocat pentru o funcționare sigură. Toate procesele pot fi operate prin intermediul unei singure unități de control. iMSPO a fost, de asemenea, testat pe baza standardului IEC/IEEE 80005-1, un standard de siguranță pentru sistemele de conexiune la țărm de înaltă tensiune. Conectarea unei nave la alimentarea de la țărm poate fi realizată în mai puțin de 15 minute, în timp ce pe partea de țărm nu sunt necesare mai mult de două persoane. În ansamblu, acest lucru oferă portului Hamburg flexibilitate deplină, reducând în același timp costurile de operare, instalare și întreținere.