Modificarea limbii :
Verificați dacă distanțele dintre forțele aplicate se încadrează în valorile admise (a se vedea distanțele maxime admise).
| Variantă: 1 șină, 1 cărucior | ||
|---|---|---|
| sy + sz | < | 2 Lx - Y0 |
| ay + az | < | 2 Lx - Y0 |
| si | < | 5 Zm |
| < | 5 Zm |

Calcularea forței de acționare necesare
În primul rând, trebuie efectuate două calcule:
Calculați sarcina portantă maximă
| Fa: | forță de antrenare | [N] |
| Fs: | Forța de masă | [N] |
| Fy, Fz: | Sarcina portantă în direcția y sau z | [N] |
| sx, sy, sz: | Distanța forței inerțiale în direcția x, y sau z | [mm] |
| ay, az: | Distanța forței de acționare în direcția y sau z | [mm] |
| wx: | Distanța dintre vagoane pe o șină | [mm] |
| LX: | Constantă dependentă de mărime | [mm] |
| Zm: | Constantă dependentă de mărime | [mm] |
| Y0: | Constantă dependentă de mărime | [mm] |
| b: | Distanța dintre șinele de ghidare | [mm] |
| µ: | coeficient de frecare, µ = 0 pentru sarcini statice, µ = 0,2 pentru sarcini dinamice | |
| ZW: | Număr de glisiere pe șină |
| Număr comandă | LX [mm] | ZM [mm] | Y0 [mm] |
|---|---|---|---|
| TW-01-15 | 29 | 16 | 11.5 |
| TW-01-20 | 35 | 23 | 15.0 |
| TW-01-25 | 41 | 25 | 19.0 |
| TW-01-30 | 49 | 29 | 21.5 |
| 1 șină, 1 cărucior | |
|---|---|
| K1 | |(ay+Y0)/Lx| |
| K2 | (sy+Y0)/Lx |
| K3 | |az/Lx| |
| K4 | |sx/Lx| |
| K5 | sz/Lx |
| K6 | |(sy+Y0)/Zm| |
| K7 | |sz/Zm| |
Verificați sarcina maximă a rulmentului cel mai greu încărcat cu sarcina calculată la pasul nr. 4
| Număr comandă | Fymax, Fzmax [N] |
|---|---|
| TW-01-15 | 2,000 |
| TW-01-20 | 3700 |
| TW-01-25 | 5.000 |
| TW-01-30 | 7,000 |

pentru a determina viteza maximă admisă pentru sarcina determinată a rulmentului.
X = sarcina centrică a rulmentului [N]
Y = viteza medie admisibilă [m/s]
Determinarea vitezei maxime admisibile pentru sarcină de la pasul nr. 4
În persoana:
Luni - Vineri de la 7 am la 8 pm.
Sâmbata de la 8 am la 12 pm.
Online:
24h