Mașinile de săpat tuneluri de la Herrenknecht AG, Schwanau-Allmannsweier, sunt întotdeauna adaptate la sarcina în cauză și la condițiile geologice și hidrologice ale acesteia. În 2010, Herrenknecht a obținut contractul de construcție a unei mașini de forat tuneluri (TBM) pentru construirea unui tunel de trafic în Portul Miami, "Port of Miami Tunnel". Acest lucru se datorează faptului că aproape 16 000 de vehicule blochează în fiecare zi drumurile spre și dinspre portul de croazieră și de mărfuri din Miami. Soluția Herrenknecht este un TBM de tip scut de presiune a pământului. Întregul utilaj cântărește 2.500 de tone și are o lungime de 110 metri.
Deși toate TBM-urile sunt construite la comandă, ceea ce au în comun este faptul că, de obicei, sunt în funcțiune aproape continuu din ziua în care sunt puse în funcțiune și până la descoperire, ceea ce impune cerințe ridicate privind rezistența la sarcină, inclusiv în ceea ce privește sistemele de alimentare cu energie. Acestea sunt necesare deoarece o întreagă gamă de sisteme de macarale diferite sunt utilizate în mașina de săpat tuneluri pentru o mare varietate de sarcini. Acestea sunt așa-numitele macarale pentru materiale, care transportă țevi, tamburi de cablu și alte echipamente de atelier de la vehiculele de aprovizionare la șantierul respectiv, de exemplu. Aceste macarale de instalare a țevilor, a tamburului de cablu și a atelierului joacă un rol extrem de important în întregul proces. Ele sunt responsabile pentru aprovizionările respective. O macara de atelier sau o macara pentru materiale pe bandă este utilizată pentru extinderea benzii transportoare.