Astăzi, compania se bazează pe o combinație de rulmenți cu role și rulmenți simpli pentru sistemele de înfășurare: un rulment cu role cilindrice absoarbe forțele axiale. Suportul radial este asigurat de doi rulmenți drepți din plastic montați în fața și în spatele rulmentului cu role.
Reckmann construiește ea însăși o parte din rulmenții cu role cilindrice din oțel inoxidabil, deoarece nu există produse standard care să poată rezista la sarcinile și condițiile ambientale necesare. Pe de altă parte, în cazul rulmenților netezi din plastic, pot fi utilizate piese din catalog. În acest caz, compania utilizează rulmenți fabricați din materialul iglidur® J, care și-a dovedit eficiența în condițiile cerințelor ridicate date.
De asemenea, materialul s-a dovedit de ani de zile în numeroase alte domenii de aplicare ca specialist în mișcări rapide și lente cu cei mai buni coeficienți de frecare. În plus - și acesta este un alt criteriu important în acest caz - materialul este foarte stabil dimensional, chiar și în aplicații umede. După teste interne extinse, Reckmann a constatat că rezultatele au fost confirmate și utilizează rulmenții netezi în sistemele sale de înfășurare hidraulice. Rulmenții fac față perfect cerințelor mecanice ridicate. Marinarii pot vedea cu ochii lor că proprietățile dorite de funcționare lină sunt obținute chiar și atunci când pânzele sunt foarte tensionate, testând funcționarea mecanică de urgență a sistemului de bobinare folosind un mâner de troliu standard. Chiar și după o pauză mai lungă, în timpul căreia vela nu a fost repezită, rulmenții se rotesc extrem de ușor sub sarcină maximă.
Reckmann este atât de mulțumit de experiența dobândită încât materialul este utilizat și într-o altă nouă dezvoltare pentru ambarcațiuni cu o lungime de până la 100 de picioare. Acesta este articulația universală a unui sistem de înfășurare a cărui acționare electrică sau hidraulică este instalată sub punte. Sistemul de înfășurare în sine este montat în punte cu o flanșă specială cu bilă. Reckmann utilizează, de asemenea, rulmenți simpli polimerici din iglidur® în axele de mișcare ale suportului cardanic. Deoarece și aici se produce o presiune de suprafață foarte mare, rulmenții netezi au fost testați în mod extensiv pe bancul de încercare la tracțiune cu până la 32 de tone atunci când sunt instalați. Dar mai urmează și altele: unele superyachturi aflate în prezent în faza de proiectare sunt chiar mai mari decât modelele de top anterioare. Prin urmare, Reckmann lucrează la noi sisteme de fixare a frânghiilor care se caracterizează, de asemenea, prin aspectul lor perfect, operarea simplă și proprietățile de funcționare fără probleme în ciuda sarcinii ridicate. Și în acest caz, compania intenționează să utilizeze rulmenți rezistenți la uzură.