Rulmenții liniari cu alunecare deschisă și închisă Drylin® R de la igus® GmbH din Köln au fost utilizați în remorcile autobuzelor încă de la început. Gama de produse se bazează pe polimeri foarte rezistenți la uzură, special dezvoltați pentru tehnologia liniară. Dimensiunile sunt compatibile cu bucșele cu bile standard. Geometria lor specială garantează robustețea chiar și în condiții de mediu extreme. Ghidajele liniare cu elemente de alunecare din polimeri pentru sistemul de direcție ajută la menținerea remorcii în siguranță pe șine în orice moment, fără unsoare sau ulei și chiar în condiții foarte murdare. Acestea sunt practic rezistente la murdărie. Acestea oferă un nivel foarte ridicat de siguranță chiar și în cele mai grosolane condiții de murdărie. Absența lubrifianților și designul special al suprafeței rulmentului cu pistele sale individuale și întreruperile dintre acestea au un efect deosebit de favorabil aici. Chiar dacă murdăria umedă lovește arborele, aceasta este ștearsă de pe căile de rulare individuale și împinsă înapoi în căile fără contact. Bara transversală a suprafețelor de rulare ale rulmentului alunecă apoi pe pista care a fost curățată de orice murdărie. Un total de paisprezece rulmenți liniari Drylin® R sunt instalați în sistemul de direcție al fiecărei remorci. Acestea transmit mișcarea de direcție de la roțile din față la cele din spate. A fost selectat un sistem de ghidare suplimentar, care poate absorbi cu ușurință dezalinierile datorate coroanei din centrul carcasei pentru a prelua sarcinile de margine de la tija de împingere. În plus față de avantajele de proiectare, rulmenții brațului căptușelii sunt deosebit de impresionanți datorită caracteristicilor materialelor lor. Acestea nu prezintă coroziune, sunt rezistente la uzură, au un coeficient de frecare scăzut, funcționează silențios, sunt ușoare și rentabile. O dezvoltare in-house nu ar fi meritat niciodată. Cu ceva timp în urmă, prima remorcă autorizată a ajuns la Augsburg pentru o revizie generală. Au fost analizați în special rulmenții și nu au fost găsite defecte evidente. Nici măcar rugina rapidă nu atacase rulmenții.
Sistemul redundant de tijă de împingere dezvoltat și patentat de companie joacă un rol important în soluția generală. Acesta transmite mișcările de direcție ale punții față către puntea spate pur mecanic. Acesta este format din mai multe tije și două plăci pivotante la capete. În funcție de profilul aplicației și de cerințele clientului, pot fi specificate diferite unghiuri de direcție ale punții spate. Utilizarea remorcilor este benefică pentru mediu și pentru buget. Calculele arată că exploatarea flotei poate reduce costurile cu combustibilul cu mai mult de 30 % pe an. Acest lucru duce la economii cu mult în intervalul de șase cifre. Dar calculele merg și mai departe. Deoarece rulmenții netezi liniari nu necesită lubrifiere, nu este nevoie de lubrifiere centralizată costisitoare, care este, de asemenea, foarte dăunătoare pentru mediu.