Modificarea limbii :

Profil
Ce a fost necesar:
Rulment simplu pentru cinematica de pivotare a unui cadru A
Cerințe:
Rulmenți simpli autolubrifianți și fără întreținere, rezistenți la intemperii și adecvați pentru sarcini mari
Sector:
Industria offshore
Succes pentru client:
Puncte de sprijin fără întreținere și fără coroziune, rulmenți drepți personalizați și rentables

Ship & Yacht Engineering Ltd. este specializată de mulți ani în cablarea și implementarea proiectelor complexe de construcții navale și inginerie marină. Fondatorul și CEO-ul său, Erik Hofmann, dezvoltă totul pentru construcții navale, de la rampe la nave de croazieră. În timp ce lucra cu diverse companii de transport maritim, el a devenit conștient în mod repetat de dezavantajele pe care le presupuneau anterior cadrele A.
Ca urmare, a dezvoltat un cadru A cu o cinematică de pivotare fără întreținere și lubrifiere care permite o rază de mișcare de 180°: așa-numitul sistem linkage. Pentru a menține punctele de sprijin ale cinematicii fără lubrifiere și pentru a reduce la minimum întreținerea, Hofmann se bazează pe rulmenții netezi iglidur®.
Inovatorul A-Frame al lui Erik Hofmann, care la prima vedere pare a fi ca oricare altul, se află în portul Leer din Frisia de Est. Cu toate acestea, la a doua privire, un lucru esențial atrage atenția: spre deosebire de alte rame A acționate hidraulic, acest cadru A nu are cilindri externi. Acesta este tocmai marele avantaj al dezvoltării lui Hofmann. Sistemul de ridicare este înclinat cu ajutorul sistemului de legătură. Cilindrii și cinematicile speciale de pivotare sunt încorporate în cadrul cadrului A și permit o rază de mișcare de 180°.

A-Frame de la Ship & Yacht Engineering Ltd. a fost deja aprobat de societatea de clasificare și poate ridica sarcini de până la 20 de tone, în funcție de unghiul de pivotare. Acesta este acum instalat pe o navă de cercetare deținută de Fugro, cel mai mare specialist mondial în geo-date, unde va fi utilizat, de exemplu, pentru a coborî magnetometre în apă și a le ridica din nou.
Pentru a se asigura că cinematicele pivotante funcționează fără probleme și în largul mării și în condiții meteorologice dificile, Hofmann a căutat rulmenți simpli autolubrifianți și fără întreținere pentru cinematicele sale pivotante, care trebuiau să fie rentabile. Anterior folosise bucșe din bronz. Cu toate acestea, condițiile meteorologice eliminau constant unsoarea din punctele de sprijin, astfel încât trebuia pompată în permanență unsoare nouă pentru a preveni lubrifierea insuficientă și coroziunea, relatează arhitectul naval.

Printr-o recomandare, Hofmann a dat peste igus® GmbH din Köln, un dezvoltator și producător de materiale plastice de înaltă performanță fără lubrifiere. Rulmenții lor fabricați din igutex® TX1 sunt utilizați acum în cinematicile de pivotare ale A-Frame. Acestea au fost special dezvoltate pentru aplicații cu sarcini mari, minimizează cerințele de întreținere și nu necesită lubrifiere suplimentară.
"Rulmenții noștri simpli conțin lubrifiant solid încorporat, care este conținut de milioane de ori în camerele din material. Acest lucru înseamnă că există întotdeauna suficient lubrifiant pentru a lubrifia punctul de sprijin. Acest lucru previne lubrifierea insuficientă în primul rând," explică Uwe Sund, manager de produs pentru rulmenții iglidur® pentru sarcini grele. Deoarece nu este necesar lubrifiant suplimentar, nu este nevoie de lubrifiere manuală sau de un sistem automat de lubrifiere.
Click aici pentru produsele utilizate
igutex® TX1 rulment simplu
În persoana:
Luni - Vineri de la 7 am la 8 pm.
Sâmbata de la 8 am la 12 pm.
Online:
24h