Sarcina roții respective este transferată printr-un cilindru hidraulic sub forma unei suspensii hidropneumatice de la un braț de suspensie la coloana centrală. Brațul de control inferior este conceput ca un braț de control de ghidare și transmite doar forțele laterale ale roții. Dispunerea acestor două brațe de control dă naștere termenului de "punți cu brațe duble". Pentru a preveni comportamentul autovirator al roților, este necesar ca tijele de direcție să aibă aceeași lungime ca și brațele de suspensie și de control. Pentru a realiza cea mai mică lățime posibilă a căii de rulare, cilindrul de direcție atașat la tija pistonului este susținut de un ghidaj paralel cu rulmenți igus®. Mai exact, este vorba de rulmenți cilindrici fără întreținere de tip FJUM-02-50 din iglidur® J cu lubrifiant încorporat. Acesta este foarte rezistent la uzură și se caracterizează, printre altele, prin coeficientul de frecare foarte bun și specificația de amortizare a vibrațiilor. Absorbția redusă de umiditate asigură o funcționare perfectă chiar și în medii umede. În ansamblu, suspensia asigură că vehiculul autopropulsat rulează lin și stabil atât pe drumuri proaste, cât și atunci când se deplasează rapid pe șosea.
Maximilian Hauser, proiectantul suspensiei roților, explică criteriile de selecție pentru rulment: "Un rulment simplu este o alegere mai bună aici decât un ghidaj liniar cu bile, unde lubrifierea uniformă nu este garantată din cauza cursei scurte." Rulmenții din iglidur® J s-au dovedit a fi rezistenți la uzură și în testele cu sarcini mari în condiții de mediu nefavorabile. Arborele cromat dur cu un diametru de 50 de milimetri asigură un cuplaj ideal de contra-rotație și formează o soluție rentabilă în combinație cu rulmenții iglidur® J.
Noua suspensie independentă a roților este standard pe cea mai mare mașină din noua serie - SelfLine 4.0 Premium 2215-22 - și este disponibilă opțional pe celelalte modele. Dar chiar și utilajele echipate cu șasiul tradițional în trei puncte nu se pot lipsi de rulmenții drepți igus®. De exemplu, clapeta de frezare este montată cu rulmenți drepți igus® pentru a proteja tamburul de frezare, la fel ca și senzorii de unghi pentru sistemul hidraulic de nivelare. Un alt rulment din sistemul modular igus® este amplasat direct în câmpul vizual al șoferului: afișajul central de 7 inchi și unitatea de operare pentru cântarul de programare sunt atașate la un ghidaj vertical drylin® W-linear și, prin urmare, sunt reglabile pe înălțime. Scala de programare standard arată, de asemenea, cât de importantă este compoziția exactă a furajului: Capul de frezare al mașinilor Siloking poate fi echipat cu un scaner NIR, care utilizează principiul spectroscopiei în infraroșu apropiat pentru a înregistra conținutul de materie uscată al furajului în timp real în timpul îndepărtării furajului. Acest lucru permite fermierului să facă imediat ajustări precise și să ofere vacilor exact furajul care le place cel mai mult.