Cazul de aplicare prezentat aici pentru un sistem de depozitare a materialelor plastice se referă la o închidere automată pentru un plafon decapotabil (soft top) pentru blocarea arcului frontal pe parbrizul vehiculului.
Capota este deplasată pe aproape întreaga gamă de pivotare cu ajutorul unui sistem hidraulic înainte ca închiderea automată, care este acționată de un motor electric, să închidă complet capota. În acest scop, se utilizează o pârghie laterală auxiliară și un mecanism cu patru bare acționat pe o parte în față. Legătura cu patru bare este deschisă de o rolă din placa de bază a capotei după ce un glisor a eliberat încuietoarea. Mișcarea necesară pentru aceasta este generată de maneta laterală și de sistemul hidraulic al capotei. Un arc elicoidal susține această mișcare a angrenajului.
Pentru a se asigura că cârligul de prindere (cuplaj al legăturii cu patru bare) nu numai că eliberează rola plăcii de bază, dar și că ajunge efectiv în poziția finală constructivă, este esențial un rulment cu frecare redusă al axelor pivotului, datorită acționării unilaterale și forței reduse a arcului în poziția deschisă.
Rulmentul pârghiei de legătură este proiectat ca un rulment fix, iar rulmentul pârghiei de control delicat ca un rulment flotant. Cu toate acestea, datorită toleranțelor de fabricație ale pieselor turnate, jocul axial în rulmentul fix poate fi de până la 1,5 mm pentru a preveni blocarea în poziția de toleranță opusă. Cu toate acestea, spațiul liber cauzează următoarea problemă: dacă cârligul de prindere se abate prea mult de la poziția dorită, acesta nu atinge punctul de imersie din capotă, care nu permite decât o cantitate mică de mișcare. Intervalul de mișcare rămas al rulmentului plutitor de pe maneta de comandă poate fi limitat astfel încât să fie posibilă blocarea pe axele de pivotare ale manetei de comandă/cârligului de prindere sau ale manetei de acționare/cârligului de prindere.