ITW Highland UK căuta o soluție durabilă și fiabilă pentru rulmentul capacelor de portbagaj. În timpul diferitelor teste, au apărut două probleme principale asociate cu cerințe ridicate asupra rulmentului. În primul rând, se căuta o soluție durabilă care să poată rezista la cel puțin 30.000 de cicluri, chiar și în condiții de mediu nefavorabile, caracterizate în principal prin praf și apă sărată. O soluție anterioară reușea doar 10.000 de mișcări. Găurile pentru carcase sunt realizate din oțel de 47 3,5 mm, creând bavuri care taie bucșele până când acestea sunt complet distruse. Această problemă a fost rezolvată temporar prin lipirea rulmentului. Pe lângă testele de anduranță, trebuie îndeplinite și alte cerințe, cum ar fi absorbția totală a umidității, rigiditatea, deplasarea laterală și comportamentul sub sarcină statică prelungită. Pentru teste suplimentare, clientul a trimis vehiculele împreună cu soluția de rulment instalată în camere climatice pentru a simula condițiile reci și calde din deșert timp de aproximativ opt săptămâni. O a doua cerință a fost suportul rulmentului. Rulmenții anteriori au căzut din carcasă în timpul procesului de asamblare. Deși această problemă a fost rezolvată prin lipirea improvizată a carcasei în orificii, acesta nu a fost un proces rezonabil și economic pentru producția pe linia de asamblare. Prin urmare, producătorul auto a căutat o soluție optimizată care să îndeplinească cerințele ridicate și să fie ușor de instalat.