Compania franceză Vossloh Cogifer este specializată în domeniul instalațiilor fixe pentru rețelele feroviare de toate tipurile de peste 100 de ani. Fiind unul dintre liderii pieței, producătorul de instalații planifică, proiectează și produce aparate de cale și treceri la nivel personalizat pentru toate sarcinile, profilurile și ecartamentele de cale din întreaga lume. Fabrica din Trier produce în principal schimbătoare de tramvai, cu un total de 300-400 de schimbătoare produse în fiecare an.
Toate macazurile sunt fabricate în două schimburi, folosind utilaje moderne. Printre acestea se numără ferăstraie și mașini de găurit, bancuri de frezat și o mașină de frezat portaluri cu comandă CNC, care este utilizată din 2002. Pentru a proteja cablurile de numeroasele așchii fierbinți pe termen lung, compania se bazează pe un sistem închis, o conductă de energie. Cu toate acestea, din cauza cerințelor extreme de pe șantier, vechiul sistem de alimentare cu energie era de obicei uzat după maximum nouă luni, astfel că producătorul a fost implicat și împreună au căutat o soluție alternativă. Au fost luate în considerare și apoi respinse diferite abordări, cum ar fi un sistem de alimentare cu energie din metal.
Frezarea vârfurilor nu numai că produce un număr extrem de mare de așchii de toate dimensiunile, dar acestea sunt și foarte ascuțite. "Unele dintre ele zboară fierbinți ca niște ace. 600 °C și mai mult nu sunt neobișnuite," spune Matthias Krames, rezumând condițiile de la fața locului. Cipurile lăsau urme de ardere și topire în plastic, iar capacul sistemului de alimentare cu energie s-a deschis pe alocuri din cauza sarcinii enorme. Chips-urile au pătruns treptat, ceea ce a făcut ca situația să fie critică pentru cablurile introduse. Ca urmare, sistemul s-a oprit în mod repetat. În plus, producătorul instalației căuta o soluție rentabilă care să reziste și pe termen lung.